Pai

24 juli 2017 - Pai, Thailand

De 21ste wilden we dan eindelijk perse naar Pai. Het leek echter niet mee te zitten en weer hadden we geen scooters voor de trip naar Pai. We hebben dan maar de minivan gepakt om dan de terug weg naar Pai te doen op de scooter. We kwamen in het donker aan en vonden na veel zoeken de pick-up point van ons hostel. Het lag net buiten het centrum en er is nog veel in aanbouw. Desalniettemin was het uitzicht prachtig vanuit ons hostel. Je keek uit op de rijsvelden met op de achtergrond de groene bergen gehuld in de mist. De dag erop hebben we een scooter gehuurd. Helaas heeft het een groot gedeelte van de dag geregend. Tjaa, dat kan je hebben in het regenseizoen. Nadat het droog was zijn we er toch op uit getrokken. We hebben geprobeerd een waterval te bezoeken, alleen was dit een 5 uur durende hike in totaal. Dit ging hem dus niet meer worden. We zijn dan maar doorgereden naar de Pai Canyon. Dit was wel echt heel mooi. Op de terugweg kwam er weer een plensbui naar beneden. Na het wisselen van kleding toch maar weer Pai in gereden naar een restaurantje voor eten. Helaas was het door het weer verder rustig voor Pai's doen. Uiteindelijk terug gereden naar het hostel en daar de avond doorgebracht met andere hostelgasten.

1. Wilhelmien:
    24 juli 2017
    Wel fijn dat je voor al die ¨helaas¨ momenten toch nog iets leuks hebt weten te vinden, er is gelukkig heel veel te zien.
    xxx