Dalat

29 juli 2018 - Dalat, Vietnam

29 juli

De volgende ochtend zijn we gaan ontbijten en nog even gaan slapen. Ik was eerder wakker dan Sylwia en heb dan ook de reisblog bijgewerkt. Daarna ben ik naar beneden gelopen om wat info op te vragen over de dingen die te doen zijn in Dalat. Hieruit kwam dat we ook met een easyrider van Dalat naar Hoi An konden. Een easyrider is een ervaren motorrider, waarbij jij achterop gaat en je laat rondrijden. Na dit met Sylwia besproken te hebben, besloten om een ritje te maken met de easyriders door Dalat om te kijken of we het wat vonden. Dit bleek zo te zijn. Ondertussen met de easyriders o.a. het crazy house ontdekt, wat een huis is dat bestaat uit een heleboel trappen en aparte vormen. Ontzettend gaaf. Daarnaast ook het treinstation gezien met een stoomlocomotief uit de tijd dat de fransen er waren (+/- 1913). Ook hebben we besloten de 6 daagse rit naar Hoi An te maken, hoewel het wel een rib uit ons lijf koste. Die avond zijn we naar de Maze Bar gegaan. En zoals de naam al aangeeft is dit een bar, ontworpen als een doolhof. Super gaaf! Er waren ook echt heel veel trappen en gangen. De logica was en is niet 1, 2, 3 gevonden.

Toch nog relatief op tijd op bed zijn we de volgende ochtend aan ons motor-avontuur begonnen.