Koh Tao

4 augustus 2017 - Ko Tao, Thailand

De eerste avond en dag zit erop in Koh Tao.
Bij aankomst was het al half 8 in de avond. Ons hostel zat vlak bij de pier. We hadden hier op voorhand 1 nacht geboekt. Achteraf maar goed ook, want de bedden waren knoerhard. Leek net of we op bedden van cement lagen. Er was in dit gedeelte van Koh Tao s'avonds ook vrij weinig te doen.
Redelijk op tijd op bed bleek echter nog niet te helpen voor de volgende dag. Er heeft de hele nacht iemand keihard liggen snurken waardoor van slapen weinig is gekomen. De volgende ochtend kwam er rond half 10 iemand overeind en ging boottickets regelen voor hem en zijn maten om de vlucht te halen van die dag. De boot vertrekt om kwart over 10 in de ochtend. Om kwart voor 10 hoorden we dan ook rennende voetstappen op de gang. 'Guys we have to go. The boat is leaving like right now! Right now!'. Hun zijn in allerijl vertrokken. Toen ik richting de douche ging hingen daar nog 2 zwembroeken. Toen de schoonmaaksters de bedden verschoonden kwamen er nog adapters te voorschijn die ze ook waren vergeten. Voor ons hilarisch, voor hun wat minder vermoed ik.
De volgende dag, 3 augustus, zijn we verhuisd naar de andere kant van Koh Tao. Dit is ook het drukste gedeelte van het eiland. We zitten hier in een prima hostel. Veel betere bedden en een fatsoenlijke douche.
Verder hebben we deze dag wat rondgelopen en hebben we ons duitse kennissje weer ontmoet. Hiermee zijn we s'avonds uit eten gegaan.
S'avonds zijn we nog even uitgegaan.

Op 4 augustus (vandaag) gaan we met een snorkling tour mee.

1. Pappa:
    4 augustus 2017