Reis en aankomst

14 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Alle papieren waren op orde, moest goed gaan toch? Nou, niet dus. Bij het inchecken in Dusseldorf pakte het systeem mijn paspoort niet. Systeemfout. Heel leuk maar de tijd tikte door. Uiteindelijk hebben ze na 15 minuten alles handmatig ingevoerd en konden we door. Bij de eerste douane, waar je spullen worden gecheckt was het weer raak. Sylwia mocht haar handbagage laten doorzoeken. Bij de laatste douanepost kon ik weer naar de douanebeamte toelopen. Weer een probleem met mijn paspoort. Deze keer was het gelukkig zo gedaan, nadat ik zei dat het bij inchecken ook al niet goed ging met het systeem.
Eindelijk in het vliegtuig zijn we meer dan een uur later vertrokken dan gepland. Deze vertraging zorgde ervoor dat onze overstap tijd heel kort werd. Gelukkig is dit allemaal goed gegaan en hebben we niet naar de andere kant van het vliegveld hoeven rennen, maar waren we er in 2 minuten. Dit vliegtuog vertrok gelukkig nog wel op tijd en we waren dan ook op tijd in Bangkok.
Daar loop je dan, in het centrum van Bangkok, een hostel te zoeken. Die zijn er gelukkig maar 1000 en we hadden er dan ook zo eentje gevonden die beviel. Het Some Rest Hostel. Superlieve juffrouw achter de balie. Ontbijt is prima (thais: rijst met ei en groenten en nog wat fruit, leek op de leechie vruchten die wij kennen). Al hoewel de bedden wat hard zijn heb ik verder prima geslapen.

1. Pappa:
    14 juli 2017
    Ja, was voor mij ook stressen.:)
    pappa
  2. Renée:
    14 juli 2017
    Gelukkig is het goed gekomen! Ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen.. Nu kan het genieten beginnen! Have fun girls!