Dag 4: en we gaan nog even door

2 augustus 2018 - Kon Tum, Vietnam

2 augustus

Zo onderhand beginnen we de motor beu te worden. Ondanks de mooie stops is het straks weer fijn om van dat ding af te gaan en eraf te blijven.

De eerste stop vandaag was bij het mooie sea lake. Een prachtig mooi, groot meer, dat in een soort krater gelegen is. Onderin kun je langs een balustrade lopen om een gedeelte rond sea lake te lopen. Hier waren ook weer veel aziaten die op niet zulke subtiele wijze foto's van ons wilden maken. Andere waren een stuk brutaler en stopten ons door simpelweg om ons heen te gaan staan rn foto's te maken, waarbij iedereen aan de beurt kwam voor een foto. Daarna zijn we een stukje de hoofdweg afgegaan en stopten we op een plek waar allemaal kleine struiken stonden. Zo ver het oog reikten stonden deze struiken er. Dit bleek een theeplantage te zijn. Daarna zijn we doorgereden naar een katholieke kerk. Het bijzondere aan deze kerk is dat hij volledig uit hout gebouwd is. De laatste stop was een gebedshuis van de Bana people. Dit is een minderheidsbevolkingsgroep en zij wonen in het dorp/stadje waar we die avond sliepen: Kon Tum

Die avond hebben we geslapen in een super mooi hotel met ruime bungalows.