Dag 3: jut en jul on tour

1 augustus 2018 - Pleiku, Vietnam

1 augustus

Nadat we op de motor gestapt zijn hebben we vooral veel gereden. We zijn een aantal keer gestopt voor onder andere een pagoda (vietnamese boeddhistische tempels). Ook zijn we gestopt voor een oorlogsmonument vanuit de oorlog met de amerikanen. Vandaag was het helaas veel lange rechte weg, maar we zijn goed opgeschoten. De nacht hebben we doorgebracht op een schitterend resort. De huisjes lagen om een prachtig meer heen en in dit meer kon je zwemmen, maar ook met een waterfiets over het meer heen gaan. We zijn dan ook nog even onze beenspieren gaan gebruiken om wat lol op het water te hebben. Hoewel de waterfiets heel slecht bestuurbaar was hebben we het gered om een rondje op het water te gaan en heelhuids terug te komen.

1. Marian:
    3 augustus 2018
    Wat een Luxe;-) De echte Jut en Jul woonden in een bouwval en liepen met een handkar.. wisten trouwens volgens mij ook niet wat baden was. Havefun!!!!
  2. Lia:
    5 augustus 2018
    Hoi Kalinda en Sylvia
    Volgens mij hebben jullie een kei leuke trip uitgezocht zo rondgereden worden op een motor
    Hebben jullie ook een foto dat je op de motor zit. Veel plezier samen xxx